Кошик 0
Список бажань 0
Ви дивилися 1
Меню

wayso.com.ua

Наша адреса: Україна, Одеська область, селище Авангард (7 км), вул. Базова, 20. Індекс 65120
Україна, Одеська область, селище Авангард (7 км), вул. Базова, 20. Індекс 65120

Повернення та обмін товару

Ця політика розроблена відповідно до вимог Закону України «Про захист прав споживачів» та містить детальну інформацію щодо обміну й повернення товарів, придбаних на сайті wayso.com.ua.


1. Повернення та обмін товару належної якості

Згідно зі статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів», Ви маєте право протягом 14 календарних днів з моменту отримання товару обміняти або повернути товар належної якості, якщо він не задовольнив вас з будь-яких причин (форма, розмір, фасон, колір тощо).

Умови повернення:

  • товар не був у використанні (чистий, без ознак носки);

  • збережено товарний вигляд та споживчі властивості;

  • товар повертається в повній комплектації: фірмова коробка/пакет, всі ярлики, пломби, паспорти, інструкції, додаткові аксесуари, якщо були;

  • повернення товару здійснюється БЕЗ накладного платежу;

  • після узгодження повернення, товар надсилається за адресою, узгодженою з менеджером по телефону або в меседжерах.

Категорії, що не підлягають поверненню/обміну:

Відповідно до Постанови КМУ №172-94-п, поверненню та обміну не підлягають:

  • панчішно-шкарпеткові вироби;

  • рукавички;

  • білизна.

Процедура:

  1. Зв'яжіться з нами (телефон/месенджер/);

  2. Повідомте номер замовлення або прізвище, і бажання повернути/обміняти товар;

  3. Відправте товар на нашу адресу (узгоджуйте з менеджером);

  4. Після перевірки стану товару протягом 7 робочих днів ми здійснимо обмін або повернення коштів.

Витрати на доставку:

  • у разі повернення/обміну з ініціативи покупця — транспортні витрати оплачує покупець;

  • якщо причина — помилка магазину (не той розмір, брак) — витрати покриваємо ми.


2. Повернення товару неналежної якості

Згідно зі статтями 8 і 9 Закону України «Про захист прав споживачів», покупець має право:

  • на безкоштовне усунення недоліків товару;

  • на обмін на аналогічний товар належної якості;

  • на повернення коштів у повному обсязі.

Умови:

  • дефект не є результатом неправильної експлуатації або пошкодження з боку покупця;

  • товар подається з описом виявленого дефекту і, за можливістю, фото;

  • упаковка та комплектація також мають бути збережені.

Процедура:

  1. Зв'яжіться з нами будь-яким зручним способом (телефон,;

  2. Опишіть дефект та надайте фото (за потреби);

  3. Ми погодимо повернення та надамо інструкцію для надсилання;

  4. Після отримання товару проводиться огляд і повернення коштів або обмін.

Термін повернення коштів:

  • Протягом до 7 робочих днів після отримання товару;

  • Повернення здійснюється на банківську картку;

  • Жодних додаткових комісій ми не утримуємо.

Доставка:

  • У випадку підтвердженого браку або помилки — доставка за рахунок магазину.


3. Адреса для повернення товару (узгоджуйте з менеджером перед відправкою):

Обов'язково узгоджуйте дані перед відправкою.

Україна, Одеська область, селище Авангард (7 км), вул. Базова, 20. Індекс 65120
Телефон: +38 (073) 125-64-86
Email: sales@wayso.com.ua


4. Законодавча база: